شما هرگز فرصتی دیگر برای ایجاد اولین برداشت نخواهید داشت. وقتی مشتری به کارواش می رود ، لیست اولین برداشتی است که می توانید به او ارائه دهید.
تهیه یک لیست شستشوی خودرو با برنامه ریزی خوب ، نیاز دارد. گزینه هایی را پیشنهاد دهید که به مشتری اجازه می دهد در تصمیم گیری اطمینان پیدا کند. اگر گزینه های زیادی وجود داشته باشد و زمان کافی برای تصمیم گیری وجود نداشته باشد ، تصمیم گیری می تواند ناامید کننده باشد و مشتریان ممکن است اولین گزینه کم قیمت را که مشاهده می کنند انتخاب کنند.
با صریح و روشن نگه داشتن ارتباطات ، به مشتری خود کمک کنید تا در انتخاب خود احساس قدرت و اطمینان کند. بیایید بررسی کنیم چه چیزی لیست را عالی می کند.
کمتر بیشتر است
اگر تا به حال منوی بزرگ رستوران را مرور کرده باشید ، می دانید که تصمیم گیری هنگام مواجه شدن با گزینه صفحه بعد از صفحه ناامیدکننده است. انتخاب های زیاد تصمیم گیری را مختل می کند. نه تنها باعث سردرگمی می شوند ، بلکه جای شک و پشیمانی خریدار را نیز به جا می گذارند.
مشتریان می خواهند در انتخاب خود اطمینان داشته باشند ، اما گزینه های بسیار زیاد ، یک تجربه آسان را به تجربه ای طاقت فرسا تبدیل می کنند. هنگامی که مشتریان گیج می شوند ، ممکن است لباس های شسته شده اساسی را انتخاب کنند زیرا آنها نیز نمی دانند چه چیزی می خواهند. سادگی بهترین است.
چه مقدار کافی است؟
برای ایجاد یک فضای خرید تمیز ، ایجاد سه تا پنج بسته که خدمات مورد نیاز مشتریان شما را بیشتر ترکیب می کنند ، در نظر بگیرید و بقیه پیشنهادات خود را در یک لیست الحاقی الزامی قرار دهید.
بنابراین چه اطلاعاتی باید در لیست قرار دهید؟ نام بسته ها ، شرح خدمات و قیمت ها از اجزای مهم هر صفحه منو هستند.
خلاقیت را مهار کنید
نامگذاری بسته های خود را با آدرس های ساده و به راحتی به خاطر بسپارید. چیزی مانند "The Ultimate Wash" یا "The Gold Package" به مشتری شما این امکان را می دهد تا بلافاصله تماس بگیرد که بهترین چیزی که خریداری می کند ، در حالی که چیزی مانند "The Show Stopper" یا "The Suds King" این کار را نمی کند.
وارد جزئیات شوید
آنچه را که هر بسته شامل آن است برجسته کنید و جزئیات واضحی ارائه دهید تا مشتریان بتوانند ارزش هر بسته را ببینند.
انجام این کار به مشتری این امکان را می دهد تا برای یک تجربه بدون دردسر و بدون استرس سریع بسته مناسب را با قیمت مناسب پیدا کند.
این چه هزینه ای برای من دارد
قیمت ها را به وضوح تعیین کنید تا مشتریان بتوانند ارزش آن را با خدمتی که خریداری می کنند گره بزنند.
مشتریان باید بتوانند به سرعت هیئت مدیره را بازرسی کنند و آنچه را که نیاز دارند پیدا کنند. بسته های بزرگتر و جامع و تبلیغات ساده را ارائه دهید تا روند خرید سریع و روان انجام شود.
وقتی انتخاب سریع و بدون استرس انجام شود ، مشتریان به تصمیم خود اطمینان خواهند داشت.
تجارت کارواش خود را بهبود ببخشید. Ryko یک ارائه دهنده راه حل جامع برای شستشوی ماشین است. امروز با ما تماس بگیرید